Abam Jiwa Al-Hadi

My photo
JURUFOTO LANDSKAP MALAYSIA 0125079961

Wednesday, January 18, 2012

THE BLUISH SUNRISE

.


Exiff data:

Exp 1/500
F4.5
ISO100
FL86mm
Lens 80-200mm 2.8


Assalamualaikum



Semalam saja belek-belek dalam HD sebab dah taktau nak buat apa. Jumpa satu folder bertajuk "Cuti2 Penang". Created pada pertengahan tahun lepas. Semuanya gambar masa aku bawa anak bini p rilex kat Naza Hotel, Tanjung Bungah. Dan dalam album tu terselit jugak beberapa keping gambar "Outing Gelap Pah Gelap"  ke Penang yang diterajui oleh Raja Kamal a.k.a Ngku Li, juga turut serta insan-insan hebat dari pantai timur seperti Sham Khaleefa, Budak Azli Yah dan ramai lagi. Sir Mart and the gang dari Penang Flickr pun ada sama sebab mereka juga berkomplot dengan gang pantai timur dalam aktiviti ni. Memang meriah. Tahniah aku ucapkan pada penganjur. Gambar di atas adalah salah sekeping aku dapatkan masa outing tersebut.

Kebetulan aku nak ke Penang dengan family pada hari tersebut maka aku singgah la jugak jumpa kawan-kawan yang selama ni hanya bertegur sapa dan dok tag gambar dalam FB saja. Hebat.. mereka memang hebat. Bukan hebat dari aspek gear atau skills semata-mata. Tetapi juga hebat dari aspek persahabatan dan nilai-nilai ukhwah. Walaupun pertama kali jumpa respon macam dah kenal bertahun-tahun. Inilah bagusnya bila kita duduk dalam satu komuniti seperti ini. Walaupun bersahabat di alam maya tetapi di dunia realiti silaturrahim yang terjalin adalah lebih dari itu. Moga berjumpa lagi di lain masa.

Salam

Abamjiwa

No comments:

Post a Comment