Abam Jiwa Al-Hadi

My photo
JURUFOTO LANDSKAP MALAYSIA 0125079961

Sunday, April 3, 2011

Rahsia


Assalamualaikum...

Baru2 ni aku dapat berit baik, isteri aku dah bawa badan pulak. Anak nombot ampat...huhu. Dulu aku tak penah terfikir pun akan ada anak sampai empat sebab aku nak 5. Ok la kan...Alhamdulillah, rezeki yg murah tak terhingga kurniaan Allat S.W.T. Aku bersyukur kerana diberi peluang menikmati hidup bahagia ni. Tapi demi kasihankan isteri, dan kasihankan aku jugak yg kadang2 letih tak ingat kami bersetuju untuk menutup saluran ovari. Ertinya yang nombor empat inilah yang terakhir...insyaAllah.

Tetapi.....season ni agak lain sikit. Bukan mcm biasa. Hebatnya kuasa Allah yang maha mengetahui. Besarnya 'rahsia' Allah hingga kita tak terfikir akan kurniaan yang diberikan pada kita. Kenapa aku kata mcm ni?? Sebab ini benar....rahsiaNya sangat besar. Dalilnya wujud alam ini. Dan rezekiNya akan tiba tanpa kita sangka2... Tunggu....

No comments:

Post a Comment